Rabu, 17 Disember 2008

Hadiah birhday yang tak pernah aku lupakan

pada 29/04/2006
aku meraikan birthday aku yang ke-14 walaupun lewat beberapa hari. kakak aku bawa aku g KL. kakak tinggallkan kereta kat kawasan apartmen kak long kat shah alam
n naik teksi,pastu LRT,monorel n segala benda aku dah naik sampai kat kat titiwangsa..kitaorg cari tempat penginapan. ada hotel yang kakak tau tapi dah penuh plak.. jadi
kitaorang terpaksa berjalan kaki mencari hotel lain.. pastu tak lama tu jumpa la hotel grand season. pas check in dapat la bilik number 3021.. tinggi gak dapat tingkat ke 30..
lepas tukar pakaian n solat. aku ngan kakak aku kuar nak g cosmo world,times square.. kenalah berjalan kaki lagi g tempat phentian monorel.. tak lama lepas tu sampai la
kat cosmo world.. bestnya aku rasa .. kat situ aku main banyak permainan like roller coaster n ntah la benda apa yang berpusing2 tu.. aku ajak kakak aku g main
roller coaster tp sebenarnya kakak aku takut tapi dia naik juga.. bila roller coaster tu dh jalan lain plak citernya..aku plak yang takut sampai tutup mata n kakak aku
plak yang suka.. bila tengok gambar yang pihak cosmo dapat tangkap jadi malu plak aku.. yelah mana taknya mula berani je tapi lepas tu jadi takut.. lepas puas main
kiaorg jalan2 window shopping. kakak aku suruh aku pilih jam yang aku suka.. dah lama pilih jadi aku pun pilih jenama B.U.M harganya adalah nak dekat RM300.
dah tu kitaorg balik ke hotel.. n tdo dengan rasa bahagianya menjalani kehidupan pada hari tu..

esoknya..
kitaorg balik sebelum tu kakak bawa g Putrajaya. kitaorg makan apa yang kitaorg dah beli kat shah alam td.. memang best berdua2an dengan kakak aku..hehe..
tp masa tu aku rasa macam tak sihat mungkin sebab masa kat hotel tu air condnya kuat sangat.. aku jadi sakit tekak.. samapai rumah aku rasa seronok sangat..
banyak perkara yang aku tak boleh lupa untuk 2 hari tu..

Tiada ulasan: