Rabu, 17 Disember 2008

mencari kawan yang hilang.. kenal pada 2005..

aku dulu ada kawan yang aku kenal daripada kawan yang lain tahun 2005..mula2 aku tak berapa percaya n kira tak suka la.. tapi kitaorg chat juga.. kira lama juga kitaorg dapat bhubung melalui phone dan berutus surat.. aku tak xpercaya kat dia sampai aku minta salinan ic n gambar dia..dia ni kawan zarip.
tapi tetiba ada banjir yang berlaku kat terengganu.. lepas tu dari hari tu sampai sekarang aku dan dia dah tak pernah contact aku lagi sampai la aku tukar number phone. bila dah lama tak chat tetiba aku rasa rindu pada dia.aku pun dah lupa number phone dia apa.. yang aku inga 0139533 je yang hjg aku dah tak tau.
kalau tak silap aku pernah kirim surat kat dia pas lama tak contact tapi dia diam membisu.. hmm..aku kehilangan kawan yang tak pernah aku jumpa dia...
aku ingat lagi namanya mohd faizal bin rosmi duduk kat bukit tadok kuala telemong,terengganu.. kalau ada yang menyamar nak kenakan aku tu aku tak tau la..
**aku harap kalau betul la itu faizal bukan kawan2 nak menyamar nak kenakan aku, aku harap aku dapa kwn dgn dia lagi**

Tiada ulasan: